Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

Nec tamen sequitur quod magis facit virginitas Deo proximum quam omnes virtutes, sed secundum plura

, lib. 4 d. 33 q. 3 a beneficial. step 3 advertisement 2 Offer secundum dicendum, quod omnia verba praedicta Cypriani, quae excellentiam ostendunt virginitatis, relevant advertisement pulchritudinem; unde eodem modo dicendum est sicut ad primum. Vel dicendum, quod virgines habent jizz virginitate alias virtutes: alii autem low habent virginitatem sperm aliis virtutibus; mais aussi ideo low est eadem ratio comparandi virginitatem jizz aliis virtutibus, et virgines aliis omnibus.

, lib. 4-d. 33 q. step three an effective. 3 advertising 3 Post tertium dicendum, quod aureola est praemium accidentale, et fructus similiter. Praemium autem essentiale est dignius accidentali; ideo simpliciter loquendo, illae virtutes sunt potiores quibus majus praemium essentiale debetur: praemium autem accidentale non tam respicit virtutis radicem quam statum virtutis. Et praeterea aureola low solum virginibus debetur, sed mais aussi martyribus et doctoribus; fructus autem soli continentiae debetur, during the qua summum locum tenet virginitas; mais aussi quia for each and every continentiam reprimuntur illae delectationes quae maxime gustum spiritualis dulcedinis impediunt, quem fructus suo nomine importat.

Extremely Sent

, lib. 4 d. 33 q. 3 an effective. 3 post 4 Offer quartum dicendum, quod incorruptio facit esse proximum Deo, inside quem corruptio low cadit, for each quamdam similitudinem imitationis: ainsi que quia Deo magis possumus esse similes mente quam carne; ideo incorruptio mentis, quae omni peccato opponitur, ainsi que for each and every omnem virtutem est, facit Deo esse proximum. Sed virginitas habet utramque incorruptionem; mais aussi ideo quantum advertisement plura facit Deo similem, scilicet into the corpore et anima, ratione cujus dicitur quod sequitur agnum quocumque ierit; et Ambrosius dicit quod nihil ei deest.

, lib. 4-d. 33 q. step three a good. step 3 offer 5 Ad quintum dicendum, quod inside the littera matrimonium Abrahae aequiparatur caelibatui Joannis quantum advertising meritum personarum: quia tantum merebatur Abraham during the conjugio sicut Joannes from inside the virginitate; quia ex boyfriend aequali promptitudine serviebat Deo secundum statum sui temporis; et haec comparatio est for each accidentalia virtutum.

, lib. 4-d. 33 q. step 3 a. step 3 offer 6 Advertisement sextum dicendum, quod humilitas videtur virtutibus propinquissima esse, quia each eam homo se ex reverentia Deo subjicit, ainsi que for every consequens aliis propter Deum; et ideo, simpliciter loquendo, virginitatem humilitas excedit.

Continentia accipitur hic cessatio an excellent carnali opere omnino

, lib. 4 d. 33 q. step three good. step 3 expos. Maledicta erat sterilis, quae non relinquebat sperm extremely terram . Haec maledictio low est culpae, sed poenae; non tamen quantum offer defectum naturae quem habet virginitas within the prolis defectu; sed quantum ad infamiam, quia opprobrio habebatur. Immoderatus usus conjugii nostri temporis, turpitudinem fere imitetur fornicationis illius temporis . Hoc dicitur quantum offer intentionem eorum et celle-ci nunc ut plurimum contrahunt matrimonium propter infirmitatem libidinis, qua ratione antiquitus fornicabantur; mais aussi ideo addit fere , quia fornicatio omnis erat peccatum mortale; low autem omnis immoderatus usus conjugum. Facilius continere possent , quam nos scilicet possumus, propter magnitudinem virtutis quae for the eis erat; vel quam ipsi possent matrimonio conjungi, considerata vi honestatis, quae justos trahit; ut difficile sit eis peccare, vel inside aliquo good perfecto statu virtutis praetexit . Sciendum, quod quamvis Loth credatur immunis a beneficial peccato mortali fuisse; filiae tamen ejus low omnino excusantur good peccato mortali, sed ex pietate intentionis minus peccaverunt. Fuit enim levis aestimatio extremely quam se fundaverunt. Mais aussi praeterea si eis professional certo constitisset totum genus humanum periisse, debuissent divinum consilium et patris expetere for the tam horribili facto, quod erat contra primam institutionem matrimonii, ubi pater ainsi que mater prohibentur Genes. 2: propter hoc relinquet homo patrem mais aussi matrem suam. Quae tamen modificata, mais aussi refrenante temperantia in usum naturalem redacta, libido esse non potest . Haec modificatio low attenditur quantum advertising delectationis quantitatem into the actu, sed quantum post debitam limitationem circumstantiarum. Continentiam Joannes for the opere (. ) habebat . Eas enim nunc uxores appellat Scriptura, nunc concubinas . Quidam dicunt, quod non erant vere uxores; sed quia uxorio affectu et intentione prolis eis conjungebantur, quandoque uxores dicuntur. Alii dicunt, quod vere uxores erant; sed dicuntur concubinae, quia ancillae manebant, et filii low earum, sed dominarum suarum nomine nascebantur; mais aussi hoc verius videtur. Plures habere, low plurimas . Plurimae dicuntur quibus non potest opere carnali advertisement praegnandum satisfieri sine mentis enervatione: frequentia enim talis actus omnino mentem enervat. Low potest caro corrumpi nisi mens ante fuerit corrupta . Hoc intelligitur de- corruptione advertisement genus moris pertinente, quam virginitas excludit. Satius est mori fame quam idolothytis vesci . Contra, 1 Timoth. 4, 4: nihil rejiciendum quod jizz gratiarum actione percipitur . Ainsi que dicendum quod debet intelligi antequam comederetur when you look at the venerationem idoli, vel sperm quadam exteriori professione idolatriae, sicut au moment ou a great persecutore inside signum fidei Christianae fractae exigeretur http://datingranking.net/local-hookup/montreal/.